Feeds:
Posts
Comments

Archive for January 3rd, 2010

Am intarziat putin cu rezultatele de la Revelion. Ne asumam vina. Am mancat si noi mai mult, credeti-ne, abia ne mai miscam patratelele de pe abdomen. Lenea si-a facut aparitia si pe mainile noastre dupa un an intreg de munca. Important e ca ne-am revenit in ultima zi libera. De maine gata, la munca!!!

Sa vedem…

Oferta noastra v-a fost pusa la dispozitie. De ce nu ne-ati contactat? Lasati, o sa vedeti imediat ce ati pierdut. Am promis ca vom avea surprize si vi le-am pus pe…ring. Am avut ca invitati doi copii, campioni nationali la dansuri. Dar ei nu au venit singuri, ci insotiti de profesorii lor, Alex si Andreea, de la Dance Energy.

Atmosfera era foarte incinsa (daca va intrebati de ce, vedeti imediat in imagini si in video). Va imaginati cat de mult le-a placut, ca li s-a cerut sa mai danseze o data. La sfarsit, toti invitatii au venit pe ring si au dansat alaturi de ei. S-au simtit foarte bine. Ii asteptam sa revina.

Si asta nu e tot. Fiecare invitat a beneficiat de cate o sedinta la Dance Energy. In plus, au si o reducere de 10%, daca vor sa isi continue experienta in lumea fascinanta a dansului.

Inca nu v-am convins ca a fost unul dintre cele mai frumoase Revelioane din Iasi? Va asteptam la anul cu noi surprize.

Sa ne clatim acum si ochii…

Va iertam ca nu ne-ati pasit pragul de Revelion…dar, nu-i asa ca va pare rau? Nu cumva sa ne mai evitati de acum, ca nu noi pierdem, ci voi.

P.S. Pentru mai multe poze, vizitati contul nostru de pe Flickr

Read Full Post »